čtvrtek 12. listopadu 2009

Vojtíšek má práci, veselme se! :D

Tak jsem včera odpoledne vyrazil na zmiňované interview s panem Asokou Hapuwidou. Jedná se o práci cleanera (čističe/uklízeče) v exkluzivních hotelech v centru Sydney. Romča nakonec nešla, protože jsme to celý přehodnotili a radši jsme se do toho nepouštěli, protože tam vyžadujou zůstat minimálně šest měsíců a Romča zatím na tu dobu nemá víza (později chceme požádat o partnerská, tzv. "dependant" víza).
Když jsem odpoledne vyrazil, tak bylo vedro, takže jsem na místo dorazil zpocenej jak prase! Interview se konalo v sídle společnosti, která mě bude zaměstnávat (naštěstí tam byla klimoška, takže to pak šlo...). Netěšil jsem se na rozhovor "tváří v tvář", protože jsem nebyl zrovna výstavně oblečen. Den před tím jsme totiž na poslední chvíli sehnali bílou košili, ke který jsem si vzal černý rifle a černý botasky, což opravdu není ideální kombinace, ale 20kg do letadla je holt 20kg, takže na společenské hadry místo nezbylo. Na interview se mnou dorazilo dalších 11 lidí (další dva Češi, Slovenka, Francouzky, Brazilky, Indonézan, Polák...) a hned na začátku nám sdělili, že se bude jednat o hromadné interview, takže to bylo super. Nejprve nám dali vyplnit asi čtyřstránkový dotazník, kde se ptali na základní info o nás a pak, jaké vlastně máme představy o práci, proč o ní žádáme a proč si myslíme, že se na ní vlastně hodíme apod. Potom si dotazníky vzali a postupně se nás každého ptali na další věci a dělali si poznámky (píšu v množném čísle, ale vlastně tam s náma byl jen pan Hapuwida). Pak na pár minut odešel a když se vrátil, tak oznámil jména těch, o které nemají zájem. To moje tam naštěstí nebylo, takže jsem s dalšími sedmi zůstal v místnosti a dostal další info. Dnes jdu na první tréning a od pondělka bych měl nastoupit na čtrnáctidenní tréning přímo do hotelu, ve kterém budu pracovat. Už od prvního dne tréningu je to placené, takže docela příjemný. Navíc by jsme měli mít i snídaně, když budeme pracovat od rána a pracovní oděv nám dají také, jen společenskou obuv si musím koupit sám... Peníze nebudou nic extra, ale pohybuje se to ve standardních částkách pro cleanera.
Cestou z agentury se venku pěkně zatáhlo, tak jsem nakonec stihnul ještě trochu zmoknout.


spokojený doma

Největší štěstí ale je, že tahle nabídka přišla přesně v čas, začínají nám totiž pomalu (teda vlastně docela rychle) docházet peníze a být to o týden dýl, tak už zakládáme nadační konto... :)
Teď už jen zbývá vydržet...

7 komentářů:

  1. Tak to je super.Moc gratulujeme a přejeme moc a moc štěstí.Tak se drž Vojto!Čau Jančik,Péťa a Kuba

    OdpovědětVymazat
  2. Jupííííííí!!!! Moc a moc gratulujeme!!!!! drželi jsme pěstičky, aby to klaplo a netrpělivě očekávali novinky... :)Tak te´d už jen přejeme hodně štěstí v nové práci! tfuj tfuj tfuj! :) papa Léňa a Mirďa

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím a pozdravuji českou kolonii, to je super že Vojta bude čistit ty australský hotely, myslím ze pan Asoka bude nadšenej, protože v čistotě nemá Vojta obdoby ( jako čunek ). Je rozumný, zě tam Romča nešla, poněvadž u ni doma v pokojíčku by se nechaly na skříni sázet brambory ( i jiná kořenová zelenina ). To by ten pan Asoka Hapuwidou nestačil zírat, až by se mu z toho narovnali kukadla :).Co se týká hlídání dětí tak to by celkem šlo, i když zatim hlídala Matěje, ten je hodnej po tatinkovi ( takže to není plnohodnotná reference ), no a Jiřik ten samozřejmě splňuje nejnáročnšjší krytéria na hlídání a psychickou odolnost dohlížitele. Romča by mohla zkusit hledat "práci" v nějakym salónu přes kosmetiku apod., jako že by testovala nové rtěnky,parfémy, řasenky, krémy, masky atd.:):):)
    Jinak samozřejmě držíme palce, a hlavně makat,makat,makat ať se nevrátíte s prázdnou :D.
    Zatím čaves.

    OdpovědětVymazat
  4. Pro Ladinka: No, co zase dodat k tvému komentáři :)). Je celkem logický, že když sem pryč, tak je asi u mě v pokoji nepořádek, když sem tam ale byla, tak to mu tak nebylo :) Vzpomeň si jak se ti tam hezky seďelo u PC, Romanka ti ještě přinesla kafíčko a zákuseček. Spíš by mě zajímalo, jestli už si chudákovi manželce pořídil tu myčku, na kterou máte stále vyhrazené místo v lince? Protože teď ti asi nevyjde to, že by si mě tam zavřel a vždycky na mytí nádobí vypustil...:)! Měj se pěkně, Ladi!

    OdpovědětVymazat
  5. to Ladin: Pan Asoka nemá šikmá oka, jak by se na první pohled zdálo. Má spíše velká a jeho pleť není nejbělejší .)

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím Vojto a posílám daleké pozdravy z Jičína.Tady fouká a zima se hlásí o své místo,fuj.Když jsem viděla ty vaše foto sluníčkem vyhřáté až jsem vám začala závidět samozřejmě,že v dobrém.Bydleníčko jste měli super!I já se připojuju ke gratulantům a přeju vám ať vás práce baví a dobře uživí.Držím vám všem palce aby jste se tam chytli podle svých představ a užili si to tam jak nejlíp to jen jde.Vaše masérka z Čech Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. pro Andreu: Děkujeme za zájem i komentář. .)

    OdpovědětVymazat