středa 11. listopadu 2009

Narozeniny a první pohovor

Tak jsem slavila poprvé svoje narozeniny skoro v létě a hlavně v teple :)) Ale popravdě řečeno, ani mi to moc nepřišlo že mám narozeniny. Jeli jsme s Vojtíškem na pláž a využili jsme toho, že nebyly moc velký vlny a zablbli jsme si v moři. Dostala jsem čokoládovej dort, mňam, a hlavně - největším dárkem bylo to, že jsme sehnali konečně ubytování :), takže máme o starost míň! Budeme se stěhovat 19.11. do centra. Bude nás tam pět - já, Vojta, náš bývalý spolubydlící z Banksie Joel a dvě holky - z Kolumbie a Malajsie. Byt není nijak velký, ale je pěkný a stačí.


jako malá...:)



myslela jsem, že bude větší vlna, tak jsem si radši chytla nos SmiliesFTW.com



Dneska jsem byla na prvním pracovním pohovoru, hurá :) Vojta jel se mnou, protože sama bych to nenašla, jelikož to byla hodina a půl cesty od nás z Banksie. Pohovor byl pro firmu, která zprostředkovává úklid domácností a hlídání dětí. Čekala jsem, že se to bude konat někde v budově firmy, ale byla jsem u jedný paní doma v hodně luxusním domečku. Tak jsem vyplnila formuláře a pohovor proběhl docela hladce. Samozřejmě ale musím čekat, jestli se mi ozvou... No a když jsme jeli zpátky domů, tak nám oběma volali zase z jiné agentury taky na úklid, jestli bysme se mohli přijet v poledne ukázat. Tak jsme se tam teda ukázali, ale byl to jen předpohovor, ten opravdový se koná až zítra, tak uvidíme.

6 komentářů:

  1. Čágo Romuš a Vojto:-) Tak jsem si to všechno pročetla a to teplíčko vám závidím, ale jinak jsem ráda, že jsem tam kde jsem:-) Takže vám patří můj obdiv. Moc přeju, ať se tam máte čím dál líp. Jak dlouho tam vůbec budete? Mějte se tam krásně, čus Kačud z Mostu

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Kači, děkujeme. Zatím máme v plánu tady zůstat asi tak na rok, tak uvidíme, jak to půjde dál...Měj se krásně a nezapomeň mi taky o sobě napsat nějaký novinky. Papa :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojda Romi,dodatečně vše nejlepší k narozeninám,všeho moc co si přeješ a pořádnou pusu od nás všech.Od Kubika pořádně uslintanou:)) a ať vám vše dobře dopadne.Z bydlení mám radost za Vás oba a ať práce dopadne,hnedle byste měli konečně bezstarostný pobyt.Papa

    OdpovědětVymazat
  4. Vojtouši, ty Asiatky asi už nedopadnou co?No to nevadí.Kolumbijský a Malajsky kozy jsem taky jestě neviděl.Tak se koukej snažit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jančikovi: Děkuji mnohokrát :)!

    OdpovědětVymazat