neděle 15. listopadu 2009

Naše první barbecue

Na začátek dnešního příspěvku navážu na ten poslední. V pátek jsem byl na zmíněném tréningu, což vlastně nebyl tréning, ale jen taková dvouhodinová informační schůzka, na které nám oznámili co můžeme, nemůžeme, musíme a nesmíme jako cleaneři, jak se zachovat když... a tak podobně. Oznámili nám také, kde budeme pracovat a mě dali do pětihvězdičkového hotelu Shangri-La. Přidávám pár fotek pro představu:


Shangri-La (napravo od Opery)




interiér

V sobotu jsme jeli grilovat na Bronte beach s kamarády. Bronte je ta pláž, o které jsme už psali a je na ní povoleno konzumovat alkohol a jsou tam grilovací stoly. Bylo krásně, takže tam bylo plno lidí a tak jsme čekali docela dlouho na gril. Když jsme se konečně najedli, tak došlo i na (kosmopolitní) volejbal a tak podobně. Navečer jsme hromadně vyrazili k Andrejce a Ondrovi domů na palačinky, které pro všechny ukuchtil jejich kamarád Honza. Domů jsme se dostali asi kolem 1 hod v noci, takže sobota byla celkem náročná :)



holky v akci


barbecue v plném proudu


Romča s Kubou (naším bývalým spolubydlícím z Banksie)




netřeba komentovat


před bytem A+O jsme potkali Possuma :)

V příštím týdnu nás čeká docela dost zásadních věcí. Tou nejzásadnější je asi to, že se ve čtvrtek stěhujeme blíže k centru. Mě čeká zítra první tréning, jakožto uklízeče v hotelu, tak jsem sám docela zvědavej. To, jestli se rozplývám blahem, nebo jestli jsem se fyzicky, případně psychicky zhroutil se ale asi dozvíte až ve čtvrtek, protože od zítřka jsme opět bez wifiny. Datový limit pro internet je opět asi o třetinu přečerpaný, takže všechno nasvědčuje tomu, že my se tady už asi na net nepřipojíme. A co bude dělat Romča? Romča bude dál shánět nějakou práci a psychicky mě podporovat v té mojí.

2 komentáře:

  1. Tak to je mazeeeec!!!!! :)
    Nemám slov.. Tak snad jen ať vám to všechno vychází jako do teď! Ještě jednou gratuluju k bydlení a práci!!! :) papaaa Lendík

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoja lumpíci, no konečně!!! Velká gratulace - jen tak dál!!! Přiznávám, že už jsem trochu záviděla (nejen počasí, pohodičku...) i tu vaši dosavadní "pracovní vytíženost" po tom, co jsem v práci víc než doma, a konečně na vás co se práce týká - taky došlo (zatím jen na Vojtíka, ale Romčo neboj, ani tebe to nemine) - JUPÍÍÍÍÍ!!!
    Tak se držte, Vojti, ať to zvládneš a Romčo, ty ať brzy najdeš! Nepochybuju o tom, že se vám to podaří! Páček a pozdravujeme oba oba :)

    OdpovědětVymazat