pondělí 5. října 2009

Náš první výlet

Včera (neděle) jsme podnikli náš první výlet, na který nás vzali naši kamarádi z Čech. Cestou jsme se stavili ještě pro jejich kamaráda ze Slovenska, Michala. Jeli jsme autem nad North Bondi do Watsons bay, což je výše položená část Sydney na východním pobřeží, ze které je výborný výhled na Tichý oceán i na centrum Sydney, které je vzdálené cca 7 km. Když jsme se vraceli, tak jsme dokonce viděli i velkýho bílýho papouška, kterého jsme si hned museli vyfotit. Byla to příjemná procházka a odpoledne uteklo jako voda.

tento keř se jmenuje stejně jako naše čtvrť

Ondra, Andrejka, Romča, Vojta

s Michalem

nuda pláž

jééé, papoušek

Cestou zpět jsme se stavili na jídle v thajské restauraci, takže jsme ochutnali něco nového. Mezi thajskou kuchyní tady a v Čechách je opravdu velký rozdíl. Večer jsme vzali Andrejku a Ondru k nám do bytu, kde jsme měli malou párty na uvítanou s našimi spolubydlícími.

bašta

na bytě

Dnes jsme se vydali do centra zjistit, kde se nachází naše škola a nakoupit ovoce a zeleninu do China Townu. Cesta do školy trvá vlakem cca 30 min. China Town je místní čínská čtvrť, která je známá svými trhy, kde člověk nakoupí velmi levně. Každou neděli po 16hod trhovci doprodávají ovoce a zeleninu a snižují ceny až na jeden dolar za kilo. Působí to až směšně, jak se navzájem překřikují a předhánějí. Člověk ze všech stran slyší jen "uan doáááááá" (one dollar :)). Nám se dokonce podařilo ukořistit 2kg pomerančů za dolar! Při zpáteční cestě jsme pěkně zmokli a byla bouřka, přitom když jsme vycházeli z domu, tak svítilo slunce a bylo teplo.
Dnes jsme měli volné pondělí, protože je svátek práce, ale zítra nás už škola nemine. Docela se tam těšíme, ale trochu nás děsí jak budeme ráno vstávat, když se nám zatím nepodařilo usnout dříve než ve 3hod ráno...

Děkujeme za první komentáře blogu, jsme za ně opravdu rádi a aspoň vidíme, že ho nepíšeme jen sami pro sebe :D

1. No fotečky krásný, jen mi je z nich trochu
    zima :). Tak konec zábavy a hurá do školy, ať se Vám ten první školní den (i ty další) vydaří!

2. Ahoj cestovatelé,sorry že píšeme až teď,ale dřív jsme to nezvládli.Jsme moc rádi že jste v pořádku doletěli.Od začatku tu vše sledujeme a čteme.Fotky jsou moc hezké a články také.Uplně jsem se do toho zažral.Nikdy jsem nic nečetl tak jako čtu váš blog :)Je fajn vědět jak se mají naši nejlepší kamaradi.Budeme se těšit na další příspěvky.Zatim čau Jančik,Péťa a Kuba.Držíme palce.Ps:Jsem zvědav na školu

3. to Jančík: Díky, díky, díky. Někdy skočte na ICQ a pokecáme (pokud nám teda půjde net) :D.