úterý 9. března 2010

Příspěvek

Tak jsme se opět trochu zpozdili s novým příspěvkem, ale počítám, že si už většina z vás zvykla. Vzhledem k tomu, že nebylo jisté, jak vše bude, jestli Romča zůstane a tak podobně, tak nebylo zrovna moc kreativní nálady.
Dnes to (snad) nebudu nijak dlouze protahovat a pokusím se popsat události posledních dní (od posledního příspěvku jich uplynulo 18).

Já:
... jsem se krom tří volných dnů po celou dobu lopotil v hotelu pro mrzký peníz. Během této doby jsem se tak nějak rozhodnul, že je na čase s prací uklízeče praštit. Probíral jsem to s pár lidma z hotelu a většina z nich si myslí, že je dobré mít zkušenosti ze Shangri-ly a že člověk, který v ní absolvoval tréning může pracovat úplně všude (jakože v ostatních hotelech). Na druhou stranu člověk, který absolvoval tréning někde jinde, prý bude v Shangri-le trpět. Začal jsem uvažovat o práci v jiném hotelu, ale i o jiné pozici - dost se mi zalíbila (oproti uklízení)pozice minibaristy (člověk, který kontroluje minibary v pokojích), runnera (člověk, který běhá po hotelu a nosí všechno možné, všude možně kam je třeba) a housemana (člověk, který doplňuje sklady pro uklízeče). Dokonce mi moje supervisorka nabídla i případné reference pro mého případného zaměstnavatele...
Vzhledem k tomu, že jsem ale ještě nějaký ten den plánoval v hotelu pobýt, tak jsem si opět musel nechat udělat "pážecí" sestřih, takže jsme povolali Markétu. Při té příležitosti se jen tak náhodou zmínila, že má nějaký kontakt na nějaký cleaning (a hle, pověstný největší krajíc odříkaného chleba! :), který Kuba odmítl a že je to dobře placené. Po drobných komplikacích s telefonním číslem jsem nakonec onu agenturu zkontaktoval a musím říct, že se tato nabídka jeví opravdu příjemně. Nicméně zatím není nic podepsáno, takže SNAD v příštích dnech napíšu něco více... Uvidíme.


výroba správného pážete

Romča:
... mi zakázala cokoli o ní psát, takže musíte držet palce aby sem sama napsala co nejdřív. Do žní to snad bude... Každopádně se tu teď dějou věci...

Joel:
Joel asi před dvěma dny zjistil, že se spletl v datu vypršení jeho víza a s hrůzou zjistil, že jeho víza vyprší v pátek. Takže se teď chudák musí činit, aby stihnul zaplatit další školu a víza si tak prodloužil. Taky stojí za zmínku, že už ve své kobce nebydlí tak zcela sám, ale že si pořídil psa (našel ho na ulici). No, teda ten pes je vlastně plyšový, ale stará se o něho jako by byl živý :). První den ho hned hodil do pračky a poté co uschnul, tak mu přišil uvolněnou hlavu a pak ho pěkně učesal. No prostě milovník zvířat. Asi není více co dodat :D


Joel šijící...


česající...


spící... :D

Vivian:
S naší novou spolubydlící je to trošku složitější. Věkový rozdíl, i přesto, že je jí devatenáct, se jeví jako propastný a další problém bude i v tom, že celý život žila v USA, kde to chodí asi trošku jinak. Nevím jak přesně bych to popsal, ale je to tak trochu podobné tomu, co jsem psal o Američanech v posledním příspěvku (tím ale neříkám, že je to prase ) :). Dále je i tak trochu výstřední a to moc nesedí Carolině...


Vivian umí pěkně kreslit...


... jak můžete viděti

Carolina:
... se bude asi nejspíš stěhovat, což je docela škoda, protože je s ní fakt docela sranda a hlavně Romča si jí hodně oblíbila. Jeden z důvodů ke stěhování je i výše uvedená Vivian a druhý je ten, že má práci v centru a nechce se jí chodit tak daleko z práce domů. Dělá na Town Hallu a prý už shodila čtyři kila. Škoda :(.

Jen pro srovnání - já dělám téměř u Opery, což je asi dvakrát tak daleko a shodil jsem 7-8 kilo, takže na tom asi něco bude :D

Z dalších věcí asi už nic podstatného není. Pořád jsme rádi, že bydlíme tam kde bydlíme, protože už jsme asi dvakrát kvůli opožděným výplatám dlužili za nájem a náš flat-manager to vždycky pochopil, na místo toho aby nás vystěhoval... Navíc máme větší ledničku, nový vysavač (který je asi o 6,8% výkonnější, než ten předchozí), druhý větrák a repráky k PC s vlastním napájením, takže konečně můžeme dělat pořádné párty...

O tom, na co jsem zapomněl, napíše Romča - brzy snad... :D

3 komentáře:

  1. ahoj Romanko a Vojto!
    no KONEČNĚ novej příspěvek!!! už jsem byla celkem zvědavá, co se u Vás děje, tak dlouho se neozvat! ještěže to spravil opět víc než skvělej příspěvek :-D ještě popožeň Romču, ať se taky smeká a brzy napíše..
    jinak sestřih ala páže se opět vydařil, už si tě ani neumím jinak představit :-) držim palce, aby vyšla ta nová práce a měl jsi konečně pokoj od té buzerace...
    koukám, že máte dobrý spolubydlící :-) ...Joel, s ním se asi nenudíte, co? říkala jsem si to už i u předchozích příspěvků :-) ale pejska má krásnýho, to se musí nechat :-) a má velkou výhodu.. neštěká Vám v bytě :-))) škoda jen té Caroliny, tak třeba se sebere Vivian a odejde.. je to hotová umělkyně, takové krásné obrázky kreslí :-))
    tady v ČR se zase přihlásila o slovo zima a všichni pěkně mrzneme a to už to chvílema vypadalo, že bude hezký skorojarní počasí.. tak snad brzy.
    mějte se krásně a ať to všechno jde co nejlím, hlavně ty víza! čus ifka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojík Vojto a Romčo,jsme rádi,že žijete:))a vše se konečně obrací k lepšímu....to vám moc přejeme,ať jste spokejení.Už se těším až napíše Romča-s ní si popovídat člověk nemá ani šanci:)).Tak se mějte krásně papa a moc nehubněte,ať z vás nejsou kostry:D!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, díky, díky!

    Jinak pravda pravdoucí, že s Joelem se člověk nikdy nenudí... :D

    OdpovědětVymazat