sobota 17. července 2010

10 000 návštěv na blogu


Je to skoro neuvěřitelné, ale dnes se celková návštěvnost našeho blogu překulila přes číslo 10 000 návštěv (a to nám jich ještě pár desítek chybí, neboť jsme měli nějaké výpadky v měření minulý rok v říjnu)!! Všem, kteří nás pravidelně, nebo nepravidelně navštěvují, pěkně děkujeme!
To, že jsme si dobrých sedm a půl tisíce návštěv naklikali sami, je věc jiná :D SmiliesFTW.com
SmiliesFTW.com

Další věc, která je potěšující, je ta, že se nám zakulacuje i číslo jedinců hlasujících do ankety, z čehož je možno vyvodit, že náš blog navštívilo téměř 100 různých lidí (díky tomu, že jde hlasovat pouze jednou z každé IP adresy může být počet o dost vyšší).

Teď už ale dost oslavných vavřínů a hurá na příspěvek.

Půjde-li všechno dobře, tak se tu třeba zítra objeví...

DÍKY ZA ZÁJEM, VOJTA a ROMČA

4 komentáře:

  1. Příspěvěk nikde - tak všechno dobře asi nešlo ... :(
    Jinak samozřejmě velká gratulace k získaným vízům!

    OdpovědětVymazat
  2. I ty jedna Jízlivče :). Ono spíš šlo o to, že jsme "sbírali" nové náměty na nový příspěvek... .-)

    Za gratulaci díky.

    Právě se pouštím do psaní, ale nějak to ze mě leze jak z chlupatý deky...

    OdpovědětVymazat
  3. Sliby=chyby!
    Uz je 30.July a furt nic!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem to nakonec toho třicátého ještě stihl :).
    Je fakt, že jsem to tentokráte nějak neodhadl, ale když jsem psal, že se příspěvek objeví následující den, tak jsem si to skutečně myslel, ale hold nějak nebyla správná konstalace :). Nový příspěvek jsem psal asi na čtyřikrát a fakt to bylo takové složitější...
    Je teď nějak méně času i klidu.
    Uvidíme, jak to půjde s tím příštím.

    Sorry

    OdpovědětVymazat