čtvrtek 1. dubna 2010

El Dia de los Inocentes

         



Hola a todos los pendejos y pendejas de un pais que deseo conocer algun dia. Para comenzar esta pequeňa carta quiero decir ahoj moje people. Una palomita llamada Romana me comento que en su pais de hermosas playas paradisiacas y mujeres muy exhuverantes que hoy estan celebrando El Dia de los Inocentes, por eso estoy escribiendo en Espaňol para que no entiendan que les estoy diciendo en fin xao xao morenos su amigo Joel.

En fin una sorpresa pequeňa - yo hablando czecho :)

2 komentáře:

  1. Ahoj všem hloupá kretén země, chci vědět jednou. Chcete-li začít tento malý dopis, který jsem chtěl říct ahoj moje lidi. Holub jménem Romana mi řekl, že v jeho zemi s krásnými plážemi a ženy jsou dnes velmi exhuverantes Svátek neviňátek, což je důvod, proč jsem psát ve španělštině, aby pochopili, že já neříkám, aby se hnědé Xao Xao jeho přítel Joel.

    Nakonec malé překvapení - I mluvil Česko

    (Google překladač) ;)

    OdpovědětVymazat
  2. :D
    Báli jsme se, že to někdo hodí do překladače.
    Nějak sem hodíme překlad, tohoto nadčasového sdělení. Každopádně ten začátek není tak urážlivý jak se zdá.

    OdpovědětVymazat