sobota 5. prosince 2009

Ďábelská sobota

Dnešním krátkým příspěvkem navážu přímo na ten včerejší. Dnes jsem měl pracovní sobotu a co čert nechtělSmiliesFTW.com, zapomněl jsem si jaksi nařídit budíka. Naštěstí Romča vstává každý den s budíkem taky, takže mě vzbudil ten její. Bohužel to ale místo v šest bylo lehce po osmi hodinách. V práci to naštěstí nikdo nijak nehrotil, takže to bylo v pohodě. Co v pohodě ale nebylo byla rychlost, teda vlastně pomalost, se kterou to moc neodsejpalo. Navíc jsem zjistil, že nějaký pan Roger z USA je pěkné prase, ale to jen tak bokem :D. Když jsem jel odpoledne z práce domů, tak co čert nechtělSmiliesFTW.com, nějakým nedopatřením jsem si zablokoval SIMku a na odblokování je třeba použít PUK kód. Co čert nechtělSmiliesFTW.com :), bohužel to tady funguje jinak a žádný PUK v obálce po SIM kartě nemám, takže jsem se musel vydat přímo do prodejny. Co čert...SmiliesFTW.com :D, bylo už pozdě, takže jsem už žádnou otevřenou prodejnu nestihl, takže zítra. Na večer jsme pozvaní k Italům, protože jeden z nich, Paolo (můj bývalý spolužák) se příští týden vrací domů, tak jsem si říkal, že by bylo dobré mu koupit nějakou tu drobnost na rozloučenou. Když jsem se s ním naposledy bavil, tak říkal, že zná pověst Čechů, jako největších pivařů na světě, tak proč mu nekoupit nějaké to české pívo, že? Co ale čert nechtělSmiliesFTW.com, v prvních třech - čtyřech liquer-shopech (jediný obchod, kde lze koupit alkohol) prostě české pivo neměli. Až v tom pátém jsem konečně natrefil na kartónek Plzní, takže hurá domů.


6 x 330ml = 17$

Když jsem dorazil domů, tak co čert nechtělSmiliesFTW.com, s hrůzou v očích jsem zjistil, že jsme měli v pokoji nejspíše čerta, protože tam po něm zůstaly stopy!!! Pokud nevěříte, tak tady přihazuju fotky :D :



fakt tam byl... :D

To mě tak napadá, že je dnes 5týho prosince, tak jestli nechoděj náhodou čerti... :) No, každopádně jsem se tam radši neodvážil jít, takže jsem zvědavej, jestli tam Romče třeba něco nenechal. V zimě je tu prý chladno, tak třeba i to uhlí by nebylo špatný. Uvidíme, uvidíme... SmiliesFTW.com

6 komentářů:

  1. Ahojík Vojtíne a Romiku,tak to máte opravdu pekelnou sobotu.Taky by mě zajímalo,kdy čerti začali nosit místo kopit žehličky:)).My jsme měli taky týden na h...o.Pořád se nám tady s...u řemeslníci s koupelnou a ty mrchy líný né a né hnout prdelí!!!Už od půlky týdne tvrdí,že nám dají obkladačky a pak jdou makat do bytů pod náma nebo nad náma.Ráno slíbí,že příjdou po sedmé,dorazí až v půl deváté a v deset je už schání dědek ze zdola,aby šli na kávičku.To bych zabíjela.Třeba na to dojde:)).Pak chudák Kuba dostal zánět hrtanu,kašlal jak když štěká pes.Hrozný zvuk.Tak jsme na dva dny skončili v nemocnici.Hrozný opruz!!!!!!!!!!!Být v jednom pokoji s hyperaktivem je šílené.Když ho nezajímali odpadky,tak se mi schovával do skříně,v koupelně vše chtěl házet do záchodu, v postýlce zase lomcoval s držákem na transfůze..a td.Jinak jsem ráda,že jsem našla dost pěkné nové příspěvky,alespoň jsem si početla.Tak ať se Vám moc a moc pěkně daří.Papa zdraví Péťa a dva chrápajíci chlapáci;))

    OdpovědětVymazat
  2. Čau Péťo
    To víš, tady jsme u protinožců, a všechno tady funguje jinak, dokonce i čerti mají jiná kopítka :D. S těma dělníkama to máte teda dobrý. Až je bude příště zvát děděk na kávičku, tak je vy pozvěte na vychlazený pivko a uvidíte kam půjdou :). Jinak s tím Kubíkem je to nemilé... Tak je oba pozdravuj a mějte se. Díky za komentář samozřejmě.

    OdpovědětVymazat
  3. Vojtíšku, ty nám teda dáváš... :D jsme se mohli smíchy potrhat.. :D díky moc a jen tak dál! papa Leňouš a Mirouš

    OdpovědětVymazat
  4. No jo je to jasný tady nebyl někdo hodnej!!!A podle těch kopyt ani básnička nepomohla. Takže otázka je kdo z Vás to byl?

    OdpovědětVymazat
  5. Teda příbuzenstvo ,vy mi dáváte ! To je tak , když si jeden v 22.30 před spaním sjede poštu a najde v emajlu odkaz na jakýsi záhadný ,,zahraniční,, web. A v údivu zírá , že se část jeho rodiny vůbec nenachází tam co vždycky , ale přesně na opačném konci globusu.Vojto a Romčo , máte můj neskonalý obdiv a možná i víc. Do Británie jako au-pair jezdí dneska každá řepa , ale Austrálie ? Klobouk dolu !!!! Už 2 hodiny jsem na Vašem blogu a nestačím zírat. Vojto , vzali jste to za ten nejlepší konec a jen tak dál. Pokud to zvládnete finančně a hlavně srdečně ( ze Sydney se fakt blbě jezdí domu na nedělní oběd )tu zkušenost Vám nikdo neveme a na tři šichty ve fabrice jste ještě mladý.
    Drazí příbuzní , pro dnešek stačí , je 02.00 a já jdu do hajan. Rámo v 7 mám v Liberci nástup ve špitále (budou mi profukovet čerpadlo)tak se na to musím maličko povychrupat. Pac a pusu Petr Sch.

    OdpovědětVymazat
  6. pro Leňouše a Mirouše: Rádo se stalo :D
    pro Miroslava: Jasně že Romča! Nakonec ale přeci jen něco objevila. Nejspíš od Barbory...
    pro Anonymního Petra Sch.: Nazdar bráchanče. Díky za dlouhej komentář. Děkujeme za obdiv, ale o tom správném konci si popovídáme až budu doma, zatím si tím nejsem zcela jist :). S tím špitálem mě trochu děsíš, hlavně vůbec netuším cože ti to mají dělat :D. Kdyžtak písni na mail. Díky a zdravíme (i Milenu - kdyžtak ji poinformuj)

    OdpovědětVymazat